Vraag en antwoord

Heeft u een administratieve vraag of een technische vraag? Kijk eerst of deze hieronder wordt vermeld.

Is dat niet het geval, bel dan met onze klantenservice via 085 – 401 14 75 of stuur uw vraag naar ons via vragen@inwarmte.nl.

Wij nemen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.

Administratieve vragen

Wat zijn de tarieven?

Alle informatie over de tarieven leest u op de pagina Hoe werkt het?

Wat betekenen de posten op mijn jaarnota?

Op uw jaarnota staat het vastrecht en variabel verbruik voor warmte, water en elektriciteit.

Wat zijn de mogelijkheden van het klantenportaal?

In het klantenportaal kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen, uw verbruik inzien en uw facturen inzien.

Ik wil mijn betaalwijze aanpassen. Hoe doe ik dat?

Via het klantenportaal kunt u eenvoudig uw betaalwijze aanpassen. Dit doet u via Instellingen, Gegevens, Wijzigen. U heeft de mogelijkheid om handmatig, via iDEAL of via automatische incasso te betalen. Als u kiest voor iDEAL, ontvangt u maandelijks een e-mail met de factuur. Bij de betaalwijze iDEAL kunt u er ook voor kiezen het bedrag maandelijks aan ons over te overmaken.

Ik ben een nieuwe bewoner. Hoe kan ik mij aanmelden?

Welkom op het Gerbrandypad. Voor de servicekostenverrekening van energie kunt u u aanmelden via de aanmeldpagina.

Ik ga binnenkort verhuizen. Wat moet ik regelen?

U kunt een verhuizing doorgeven via de verhuispagina. Voor een snelle afhandeling vragen wij u de documenten gezamenlijk met de oude of nieuwe bewoner in te vullen bij sleuteloverdracht.

Een familielid/bekende van mij is overleden. Wat moet ik regelen?

Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag via telefoonnummer 085 - 401 14 75.

  • Blijft de woning (voorlopig) binnen de familie? Dan kan de nieuwe eigenaar zich aanmelden via de pagina aanmelden.
  • Wordt de huur opgezegd of de woning verkocht? Dan kunt u het formulier invullen op de pagina verhuizen. Kies bij Wie vult dit formulier in? voor Ik vul het formulier in voor een overleden familielid/bekende.
Kan ik via een automatische incasso betalen?

InWarmte heeft het liefst dat u via een automatische incasso betaalt. Tijdens de eerste keer inloggen heeft u hier wel of niet voor gekozen. Als u deze voorkeur wilt aanpassen kan dat in ons klantenportaal via Instellingen, Gegevens, Wijzigen.

Wat is het privacybeleid van Gerbrandypad energie?

Ons privacybeleid vindt u hier.

Technische vragen

Wat moet ik doen bij een calamiteit of storing?

Neem voor vragen over calamiteiten of storingen contact op met de SSH via deze contactpagina.

Hoe kan ik mijn warmtemeter uitlezen?

Download de handleiding op de pagina documenten.