{"id":301,"date":"2017-12-19T11:49:59","date_gmt":"2017-12-19T11:49:59","guid":{"rendered":"https:\/\/inwarmte.nl\/?page_id=301"},"modified":"2021-11-15T10:56:08","modified_gmt":"2021-11-15T10:56:08","slug":"veelgestelde-vragen","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/gerbrandypad-energiekosten.nl\/veelgestelde-vragen\/","title":{"rendered":"Veelgestelde vragen"},"content":{"rendered":"

Vraag en antwoord<\/h1>\n

Heeft u een administratieve vraag of een technische vraag? Kijk eerst of deze hieronder wordt vermeld.<\/p>\n

Is dat niet het geval, bel dan met onze klantenservice via 085 \u2013 401 14 75 of stuur uw vraag naar ons via vragen@inwarmte.nl<\/a>.<\/p>\n

Wij nemen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.<\/p>\n

Administratieve vragen<\/h3>\n
\n
\n \n
\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Wat zijn de tarieven?<\/span>\n <\/div>\n
\n

Alle informatie over de tarieven leest u op de pagina Hoe werkt het?<\/a><\/span><\/p>\n <\/div>\n \n

\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Wat betekenen de posten op mijn jaarnota?<\/span>\n <\/div>\n
\n

Op uw jaarnota staat het vastrecht en variabel verbruik voor warmte, water en elektriciteit.<\/p>\n <\/div>\n \n

\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Wat zijn de mogelijkheden van het klantenportaal?<\/span>\n <\/div>\n
\n

In het klantenportaal<\/a><\/span> kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen, uw verbruik inzien en uw facturen inzien.<\/p>\n <\/div>\n \n

\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Ik wil mijn betaalwijze aanpassen. Hoe doe ik dat?<\/span>\n <\/div>\n
\n

Via het klantenportaal<\/a><\/span>\u00a0kunt u eenvoudig uw betaalwijze aanpassen. Dit doet u via Instellingen, Gegevens, Wijzigen. U heeft de mogelijkheid om handmatig, via iDEAL of via automatische incasso te betalen. Als u kiest voor iDEAL, ontvangt u maandelijks een e-mail met de factuur. Bij de betaalwijze iDEAL kunt u er ook voor kiezen het bedrag maandelijks aan ons over te overmaken.<\/p>\n <\/div>\n \n

\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Ik ben een nieuwe bewoner. Hoe kan ik mij aanmelden?<\/span>\n <\/div>\n
\n

Welkom op het Gerbrandypad. Voor de servicekostenverrekening van energie kunt u u aanmelden via de aanmeldpagina<\/a><\/span>.<\/p>\n <\/div>\n \n

\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Ik ga binnenkort verhuizen. Wat moet ik regelen?<\/span>\n <\/div>\n
\n

U kunt een verhuizing doorgeven via de verhuispagina<\/a><\/span>. Voor een snelle afhandeling vragen wij u de documenten gezamenlijk met de oude of nieuwe bewoner in te vullen bij sleuteloverdracht.<\/p>\n <\/div>\n \n

\n \n <\/i><\/span>\n <\/i><\/span>\n <\/span>\n Een familielid\/bekende van mij is overleden. Wat moet ik regelen?<\/span>\n <\/div>\n
\n

Onze medewerkers van de klantenservice helpen u graag via telefoonnummer 085 - 401 14 75.<\/p>\n